Kontingentbetaling til Geoforum
Hvert år i første halvdel af marts er det tid til den årlige kontingentbetaling til Geoforum. Udsendelse af faktura for kontingent foregår pr. e-mail til det personlige medlem eller til den registrerede kontaktperson for virksomheden. Udsendelse som EAN-faktura sker for de medlemmer, der har registreret EAN-nr. og evt. reference i forbindelse med medlemskabet.
Betalingsservice som mulighed
Når der dukker en faktura op fra Geoforum i marts, så tilbyder vi en nem måde at betale på. Hvis du tilmelder dig Betalingsservice, så sparer du nemlig arbejdet med at betale via din bank eller netbank. Når du har et medlemsnummer, som fås i forbindelse med den første opkrævning eller ved henvendelse til sekretariatet, kan du tilmelde dig Betalingsservice på: geoforum.dk/betalingsservice
På siden kan man se, hvordan man gør som enten virksomhed eller personligt medlem.
HUSK, at du skal betale din faktura manuelt, indtil aftalen med Betalingsservice fremgår af din Betalingsservice-oversigt. Hvis du tilmelder dig betalingsservice i år skal du være opmærksom på, at den først træder i kraft ved kontingentopkrævningen i 2021.
Har du fået ny adresse, ny kontaktperson eller nyt EAN-nr.?
Meld en eventuel adresseændring ind til sekretariatet – og gerne hurtigst muligt. Dette gælder også, hvis I i virksomheden har fået en ny kontaktperson, eller hvis I fået nyt EAN-nr.
Hvis du sender os en mail herom på:
geoforum@geoforum.dk senest den 1. marts, så kan vi nå at få det med, inden opkrævningen udsendes.
Udmeldelse af Geoforum
Hvis du ønsker at melde dig ud af Geoforum i løbet af året, så gælder udmeldelsen fra det kommende årsskifte, jf. vores regler se: geoforum.dk/udmeldelse
Spørgsmål?
Har du spørgsmål, så kan du altid kontakte Geoforums sekretariat på: geoforum@geoforum.dk
Med venlig hilsen
Geoforums sekretariat