Lær, hvordan du kan spare tid og penge ved at digitalisere bestilling og modtagelse af TV Inspektioner!
Webinaret om TV Inspektioner vil finde sted tirsdag d. 24. januar kl. 09:00-10:30 på Teams. Vi ved, at TV- og brøndinspektioner er hjørnesten til vurdering, analyse og kontrol af ledningsnettet, men at det samtidig kan være svært at overskue, hvad der er bestilt og modtaget i organisationen, samt at kvalitetssikre rapporterne efter modtagelsen. Målet med dette webinar er, at du kan lære om, hvordan du kan spare tid og penge ved at digitalisere arbejdsgange for bestilling, modtagelse, validering og deling af TV Inspektioner.
Til webinaret vil vi kigge på:
- Bestilling af TV Inspektioner
- Modtagelse af rapportfiler
- Kvalitetssikring af de modtagne filer
- Overblikket over, hvad der er planlagt, bestilt, ved at blive leveret etc.
- Visning og analyse af rapporter og videoer
- Bestilling af renoveringsopgaver
- Kvalitetssikring af renoveringsopgaver
Du kan tilmelde dig her, og det koster ikke noget at deltage. Webinaret vil finde sted på Teams, og efter din tilmelding vil du modtage et link til teams-mødet.