Hvornår

Tilmeldingsfrist
Ingen tilmeldingsfrist

Hent kalender: iCal

På grund af situationen med Coronavirus har Geoforums bestyrelse besluttet at gennemføre generalforsamlingen virtuelt i år.

Du kan fortsat deltage og gøre din stemme gældende, når Geoforum afholder generalforsamling den 20. maj kl. 14-17.

Det er tidligere annonceret, at generalforsamlingen afholdes den 30. april, men dette har vi været nødt til at ændre, da det kræver noget forberedelse at skifte fra den sædvanlige fysiske generalforsamling til en virtuel én af slagsen.

Nærmere instruktion følger senere om den platform, man kan deltage på, samt om muligheden for at afgive sin stemme – hold øje med Generalforsamlingens hjemmeside, hvor du også kan læse dagsordenen: http://geoforum.dk/generalforsamling

Vi indleder generalforsamlingen med et (virtuelt) indlæg ved Anders Raahauge, der har været udsendt til den danske tech-ambassadør i Californien.

Anders Raahauge tager i sit foredrag udgangspunkt i et par spørgsmål: ”Hvad går gennem hovedet på én, når man er glad for sit job i Danmark, men pludselig får chancen for at bo og arbejde et år i San Francisco? Kan man overhovedet forestille sig, hvordan det er, hvad man får ud af det fagligt og personligt, og hvad, der skal ske, når man kommer hjem igen?”

Disse spørgsmål vil Anders Raahauge forsøge at svare på efter, at han har været udstationeret fra Klima-, Energi- og Forsyningsministeriet til World Economic Forum i San Francisco.

Adgang til generalforsamlingen har alle foreningens medlemmer.

Vel mødt!